Megrendelés menete

A megrendelés lépései:


Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés lépéseinek pontos leírása megtalálható a webáruház mindenkori ÁSZF dokumentumának 5. pontjában (Rendelés menete).

Kapcsolattartás a kézbesítés megkezdéséig:


Mindaddig míg a megrendelt áru kézbesítése nem kezdődik meg, alapvetően elektronikus (emailes) kapcsolattartás történik, telefonos úton csak és kizárólag indokolt esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, amennyiben azt a rendelés tartalma véleményünk szerint indokolja.
Az Ön megrendelésének állapota folyamatosan nyomon követhető Shopper applikáció segítségével:

A megrendelés elküldése után:


1Az Ön igényét a rendszer rögzíti, erről automatikus email üzenetet küldünk.
2Munkatársaink a megrendelés áttekintését követően rendszerüzeneteken keresztül folyamtos tájékoztatást küldenek a megrendelés feldolgozásának aktuális állapotáról, melyek a következők lehetnek:
aFeldolgozás alatt: a megrendelést áttekintettük, az előzetes információk alapján annak teljesítése nem ütközött akadályba, további feldolgozása folyamatban van.
bÁtutalásra vár: amennyiben Ön előre utalásos fizetéssel küldte el megrendelését, az esetben az átutalást soha ne indítsa el, mindaddig míg arra email üzenetben utasítást nem küldünk, ezzel egyidejűleg az utaláshoz díjbekérőt küldünk.
cBefizetést megkaptuk: amennyiben Ön előre utalással rendelt és az összeget megkaptuk, erről minden esetben email üzenetet küldünk, mely tartalmazza a rendelés információinak követéséhez szükséges linket.
dElőjegyzést rögzítettünk: amennyiben Ön olyan terméket rendelt, amelyet csak rendelésre szerzünk be, az esetben erről minden esetben email üzenetet küldünk, mely tartalmazza a rendelés információinak követéséhez szükséges linket.
eKézbesítést megkezdtük: amennyiben az Ön megrendelését teljesítettük, csomagját elindítottuk, az esetben email üzenetet küldünk.
fÁtvehető az üzletben: amennyiben az Ön személyes átvétellel rendelt, megrendelését feldolgoztunk, üzletünkben kiadható állapotban van, az esetben erről emailen értesítést küldünk.
gTörölt: amennyiben az Ön megrendelése valamilyen okból kifolyólag nem kerül teljesítésre, abban az esetben törölt státuszt kap.

Kapcsolattartás a kézbesítés megkezdését követően a kézbesítési formának megfelelően az alábbiak szerint alakulhat:


Futárszolgálati kézbesítés:Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, minden csomag feladását követően a A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. emailen értesíti Önt a küldemény kézbesítésének várható időpontjáról, ezért kérjük kísérje figyelemmel email fiókját. A szállító cég a kiszállítás napján SMS üzenetben előre jelzi a küldemény kiérkezésének várható időpontját 3 órás időintervallum megadásával, amennyiben a jelzett időpont nem megfelelő Önnek, az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával az SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 1) 802-0265 telefonszámon.

Tehát a feladást követően kérjük elsősorban a futárszolgálattal egyeztessen a küldemény állapotával kapcsolatban, tekintettel, hogy erre rálátásuk leginkább nekik van. Köszönjük.

Ami megrendelés törlését eredményezheti:


1.Készlethiány, ebben az esetben emailen alternatív ajánlatokat küldhetünk Önnek, melyet mérlegelhet.
2.Hibás vagy hiányos adatközlés: amennyiben Ön hibásan vagy hiányosan adja meg elérhetőségeit, az esetben rendszerünk értesítést küld annak pótlására, vagy javítására elektronikus úton, ám ha ez az adatpontosítás nem történik meg, az esetben a rendelés törlésre kerül.
3.Bármely további olyan körülmény, melyet a webáruház hatályos ÁSZF dokumentuma szabályoz.